Vem är fia med familj?

Oj. För att detta ska bli så likt mig som möjligt, så måste det vara personligt. Jag är en känslomänniska och öppen. Man märker av mig i en grupp, inte för att jag vill ha någon uppmärksamhet, jag är bara en person som står ut lite mer än en vanlig tjej. Jag önskar jag kunde vara tillbakalutad, men min personlighet är väldigt dramatisk, varm och egen. 

Men iallafall! Här är jag, och detta ska bli den nakna sanningen, av mig. Ingen av mina familjemedlemmar väljer att skriva här, eller synas här, och tills de väljer det så tänker jag respektera det och dem. 

Vi kan börja i åldersordning på mina små: 
Esther är en bondkatt jag blev förälskad i sedan dag ett! Alltid kommer hon vara en liten kattunge för mig, även om hon redan på sina 3 levda år hunnit få egna bäbisar. En fantastisk vän, alltid lojal mot mig! 

Sen har vi lilla winnie som ni lär se mycket av, han är lite av en skrytmåns men också något jag och min sambo kämpar med, han har lite problematik som vi arbetar med men det kan vi ta längre in i framtiden! En kille som är en stark karaktär för att vara en liten 1årig hund. Han har hjälpt mig otroligt under detta året och jag älskar honom mer & mer för varje dag! 

Min sambo, en fantastisk man. Jag har inte mycket ont att säga om honom. En karl som får mig att bli kär på nytt varje dag. Han är en trevlig och social människa som har väldigt god framförhållning. Han hjälper mig att bli en bättre människa varje dag och utan honom hade min vardag nog vart en evig kamp. Men honom lär ni också få lära känna med tiden om någon någonsin väljer att följa mitt liv här. 

Och nu till huvuddelen till varför jag väljer att börja skriva här: jag vill - dokumentera, dela med mig, och uppleva med andra - min första graviditet!  
Och jag är så rädd...  Hur kommer jag bli som mamma, hur min graviditet är jämfört med andra? Åh jag är så nervös! 
Bara diskussionen om kön är laddad, ska vi veta? Namn? Kommer vi komma överens? 

Jag kan dela allting i två timmar här, i text! Men det orkar nog ingen. Lämna gärna en hälsning om ni råkar snubbla förbi! Nu ska jag försöka fixa i ordning bloggen, lite mer personlighet i den! Puss! 
| |
Upp